Itt van már a második

 2012.02.28. 21:25

Tegnap sikerült összehoznom a második edzést is. Az első felében anyukám tologatta Benit babakocsiban, én pedig oda-vissza futottam. De mivel nem volt így túl hatékony a dolog, ezért a második felében babakocsival futottam. Így jobban oda kellett figyelnem az útviszonyokra, de összességében jó volt. Jól bírtam a terhelést, nem fulladtam ki. Tényleg fontos, hogy olyan sebességgel fussunk, hogy mellette akár beszélgetni is tudjunk.

A második edzés 1 perc futás után 1 perc séta blokkokból áll, amit 12-szer kell ismételni. Ezúttal az Endomondo alkalmazást próbáltam ki és működött. A 24 perces mozgás alatt 2,05 km-t tettem meg. Tehát ez még igencsak távol áll az 5-től. Az első edzések tehát tényleg csak a futáshoz szokatásról szólnak.

Tegnap nem éreztem semmi különöset, nem voltan nagyon kidögölve, nem fájt semmim. Viszont ma reggel, ahogy lábra álltam, picit sajgott a térdem. Ez sajnos egész nap így maradt. Olvastam valahol korábban, hogy mozgás után leginkább két dolog miatt fájhat a térd. Egyik ok a túlerőltetés, a másik pedig a porc erősödése, épülése. A másodikban reménykedek. Az első lehetőségen is gondolkozok, hiszen még mindig van rajtam súlyfelesleg a szülés óta. De pont emiatt nem akartam beleugrani valmi nagyon erős edzésbe, amit régen simán bírtam volna. Fontos a fokozatosság, hiszen a terhesség során eléggé elszoktam a rendszeres mozgástól a sok fekvés miatt. Na majdmeglátom, hogy holnap hogy leszek...

Az edzésterv szerint ma pihenő nap van, vagy valami más sportot űzhetek. Nemtudom mennyire számít sportnak a gyaloglás a babasétáltatással, de az megvolt 1x20 perc és 2x15 perc (a többi része megfeszített ácsorgás volt :D). Holnap pihenőnap (sétálni ígyis-úgyis fogok) és csütörtök a következő futónap. Csak annyi a bibi, hogy a csütörtök elvileg spinning nap, szóval lehet, hogy átszervezésre lesz szükség.

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://szilabar.blog.hu/api/trackback/id/tr394221048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása