Szégyen a futás, de hasznos?

 2012.02.26. 21:50

Semmiképp és igen! :) Tegnap (szombat) délután megvolt az első futóedzésem. Gyerek nagyizott, én a kedvessel indultam útnak. A futópályára indultunk, de ott 20 centi mély sártenger fogadott minket. Úgy döntöttünk, hogy útszéli futkározás lesz az egyik hátsó úton. Ez annyiból volt necces, hogy mivel nem egyforma a tempónk, ezért egyikünknek igazodnia kellett a másikhoz, mert nem akartunk külön futi. A leggyengébb láncszem elvén az én tempóm lett a meghatározó.

Az első edzés egy elég könnyű rávezető alkalom. 1 perc futás után 2 perc séta a fő program, amit 8-szor kell ismételni. A tempót úgy kell megválasztani, hogy közben simán tudjunk beszélgetni is.

A futást jól bírtam, a sétákat mégjobban. Az edzés végére kellemesen elfáradtam. Felraktam a telóra a RunKeeper alkalmazást, de valami gikszer folytán csak az időt mérte nekem. A GPS pontosság nem volt megfelelő az alkalmazás szerint, ezért nem mért se távot, se sebességet, csak időmérésre tudtam használni. A következő alkalommal az Endomondo-t fogom kipróbálni, hátha jobban bejön.

Így a futás másnapján izomlázam nincs, szóval tényleg egy könyű kis kezdésről volt szó. Az edzés terv szerint holnap aktuális a következő alkalom. Remélem összejön. Elsőkörben kipróbálom, hogy babakocsival tudok-e kényelmesen futni, ha nem jön össze, akkor valakitől kérek 30 percnyi babapesztrát.

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://szilabar.blog.hu/api/trackback/id/tr664212018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása